جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
جلسه هماهنگی پویش کمک‌ به مردم مظلوم لبنان در کرمانشاه

حوزه/ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین غفوری، گفت: حسب الامر بیانات رهبر حکیم و فرزانه که فرمودند: بر همه مسلمانان فرض است که به کمک حزب الله لبنان و مردم لبنان بشتابند، لازم است پویش « لبنان تنها نیست » در استان کرمانشاه راه اندازی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین غفوری، در جلسه هماهنگی پویش کمک‌ به مردم مظلوم لبنان که با حضور مسئولین استانی برگزار شد، اظهار داشت: در راستای کمک به مردم مقاوم لبنان، ملت شریف ایران و همه ملت‌های مسلمان، باید اقدامات مؤثری انجام بدهند که انشاء الله انجام خواهند داد.

نماینده ولی ‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: حزب‌الله و مردم لبنان در یک‌ساله اخیر مهم‌ترین حامی و پشتیبان مردم غزه بودند و شهید والامقام، سید مقاومت، شهید سید حسن نصرالله(ره)، به مردم مظلوم غزه و فلسطین، کمک‌های بسیار بزرگی کرد.

وی تصریح کرد: اردوگاه‌ نشین‌شدن شهرک‌نشین‌های غاصب صهیونی، برای اولین‌بار در طول عمر رژیم صهیونیستی، هنر حزب‌الله و شهید سید حسن نصرالله بود.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین غفوری ، گفت: مجاهدت مجاهدان غزه و حزب‌الله قهرمان، به ‌تعبیر رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) دشمن صهیونیستی را رو به زوال قرار داده و امروز خط مقدم جبهه مقاومت در لبنان واقع شده است.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه کمک‌های مالی ما در مقابل فداکاری، جان‌فشانی، استقامت و ایستادگی این مجاهدان قابل حساب نیست، گفت: اگر خدای‌ناکرده همین خطرات برای ما پیش می‌آمد، حاضر بودیم برای دورکردن خطرات چه مقدار هزینه کنیم؟

نماینده ولی‌ فقیه در استان کرمانشاه افزود: نیاز است که به ‌اقتضای بیان رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) که فرمودند بر همه مسلمانان فرض است که به کمک حزب الله لبنان و مردم لبنان بشتابند، کار مجاهدانه ویژه‌ای صورت بپذیرد ، تا مجاهدان و مردم لبنان در مقابل مشکلات و آوارگی تاب بیاورند و بتوانند مسیر جهاد را ادامه دهند.

پویش « لبنان تنها نیست » در استان کرمانشاه راه اندازی شود+ عکس

پویش « لبنان تنها نیست » در استان کرمانشاه راه اندازی شود+ عکس

پویش « لبنان تنها نیست » در استان کرمانشاه راه اندازی شود+ عکس

پویش « لبنان تنها نیست » در استان کرمانشاه راه اندازی شود+ عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha